دکوراسیون هزاره سوم
اطلاعات روز دکوراسیون و خانه داری
صاحب امتياز
راهنماي دكور
اصول دكوراسيون
چیدمان دكوراسيون
رنگها و دكوراسيون
ايده ها و توصيه ها
معرفي لينك هاي مفيد
پيوندهاي سايت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

      دکوراسیون هزاره سوم

              و آدرس

mdf-hezarey3.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ؛ در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به ظرف 48 ساعت بعد از ثبت شدن ؛ در سایت ما قرار میگیرد. در صورت قرار نگرفتن لینک شما در سایت لطفا از طریق فرم تماس با ما مراتب را اطلاع دهید.





رنگ یكی از جالب ترین جنبه های دكوراسیون است. طراحان دكوراسیون امروزی تقریباً همه قوانین سابق در ارتباط با استفاده از رنگ های گوناگون و تركیب آنها با یكدیگر را در هم شكسته اند و امروز هر رنگی را می توان در دكوراسیون منزل به كار برد  . دیگر مرزها و محدویت های گذشته در كاربرد رنگ ها در دكوراسیون رعایت نمی شوند و شاید به همین دلیل انتخاب مجموعه رنگی دلخواه برای دكوراسیون  یك خانه مشكل تر شده باشد. اما هنوز........

 

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ هادي باوقار ]

اگر كاغذي به لوازم چوبي منزل شما از قبيل صندلي،دسته مبل،كمد لباس، كابينت و.... چسبيده و ميخواهيد آن را بكنيد، هيچ گاه با يك كارد يا تيغ و يا ديگر اشياء نوك تيز به جان آن نيفتيد و درصدد تراشيدن و خراشيدن آن نباشيد. زيرا در اين صورت به لوازم چوبي شما آسيب خواهد رسيد.

در چنين مواقعي بهتر است از هر نوع روغن سالاد يا روغن هاي مايع كمك بگيريد. و هربار چند قطره روغن را روي كاغذ چسبيده به چوب بريزيد و بگذاريد لحظه بماند، سپس با پارچه نرم روي آن را بسابيد و اين عمل را اينقدر ادامه دهيد كه كاغذ به كلي از چوب كنده شود.

 

كندن كاغذ از وي چوب

نكته مهم: در مورد عكس برگردان هاي قديمي و كهنه ميتوان از سركه كمك گرفت. براي اين منظور آن را با لايه اي از سركه بپوشانيد و بگذاريد مدتي بماند و خيس بخورد و سپس به آرامي سائيده و پاك نماييد.

 

javahermarket

javahermarket

لمس كردن و نگاه كردن به چوب همواره با خود احساس آرامش و راحتي را به همراه داشته است. درست است كه مواد و جنس هاي ديگر نيز از زيبايي هاي مخصوص به خودشان برخوردار هستند، اما تا كنون هيچ يك از آن ها نتواسته اند جاي چوب را در وسايل و لوازم خانه بگيرند. دراور و ميز آرايش نيز از وسايل مهم در دكوراسيون اتاق خواب است كه در جنس هاي مختلفي ساخته مي شود، اما ......

براي خواندن متن كامل ( راهنماي خريد دراور ) به ادامه مطلب مراجعه نمائيد يا اينجا كليك كنيد

 

 

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

  چگونگی طراحی محیط کار رابطه مستقیمی با افزایش یا کاهش عملکرد سازمانی دارد؛ عواملی وجود دارد که اگر در طراحی محیط کار مورد توجه قرار نگیرد، کارهای سازمانی به درستی انجام نمی گیرد و با کاهش بازده مواجه خواهیم شد. بنابراین در ابتدا با پرداختن به عوامل زیر، به الگوهایی مناسب جهت طراحی محیط کار خواهیم رسید.


عواملی که در طراحی محیط کار باید مورد توجه قرار گیرد:

اولین عاملی که در طراحی محیط کار باید مورد توجه قرار گیرد، عامل «سرو صدا» است. عامل «سرو صدا»رابطه آشکار و قابل پیش بینی با عملکرد افراد در محیط کار دارد.......

نمونه هايي از ميز مديريت

 

براي خواندن مقاله(چگونگي طراحي محيط كار)به ادامه مطلب مراجعه نمائيد يا اينجاكليك كنيد

 

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

میزی که به شکل زیبا، با رومیزی تمیز و چند شاخه گل تزئین شود و کاردها، چنگال ها و لوازم دیگر به طرز صحیحی روی آن چیده شوند، نه فقط اشتهای افرادی را که سر آن میز غذا می خورند بر می انگیزد بلکه سبب می شود آنهایی که دور آن میز برای صرف غذا جمع می شوند حداکثر سعی خود را برای رعایت آداب غذاخوردن به کار برند.

چیدن میز غذاخوري فنی است که بهتر است همه خانم ها آن را بدانند......

اصول چیدمان میز

 

لطفأ ادامه مقاله ( نحوه چيدمان ميز غذاخوري ) را در ادامه مطلب بخوانيد يا اينجا كليك كنيد

 

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

چگونه یک تلویزیون را درخانه خود جای دهیم تا هماهنگی و تناسب زیبایی با دکوراسیون خانه داشته باشد و به راحتی بتوان آن را تماشا کرد؟

قرار دادن تلویزیون در چیدمان خانه به صورت اصولی، مستلزم رعایت اصول از ابتدا و برنامه ریزی اساسی است. به نکته های زیر توجه کنید:

- با تعیین نقطه کانونی در دکوراسیون شروع کنید. اگر تصمیم دارید نقطه کانونی دکوراسیون شما تلویزیون باشد.....

ميز تلويزيون

 

براي خواندن ادامه مقاله ( نقش ميزتلويزيون در دكوراسيون) به ادامه مطلب مراجعه نمائيد و يا اينجا كليك كنيد

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

آشپزخانه قلب هر خانه است؛ حتما شما هم بارها اين جمله را شنيده‌ايد و به آن اعتقاد داريد. آشپزخانه مي‌تواند كوچك يا بزرگ باشد؛ همچنين قديمي و ساده يا مدرن و مجلل. آنچه ميان همه اين آشپزخانه‌ها مشترك است و اهميت دارد، چيدمان لوازم و ظروف مورد نياز خانم خانه است، بنابراين نبايد از نقش كابينت‌هاي آشپزخانه غافل شد. كابينت‌هايي كه مي‌تواند همه ظرف‌ها را داخل خود جاي دهد و كار خانم خانه را راحت‌تر كند.....

mdf

 براي خواندن ادامه مقاله نگهداري بهتر از كابينت ها به ادامه مطلب مراجعه نمائيد.

يا اينجا كليك كنيد



 

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

كتابخانه معمولا از شلوغ‌ترین و بی‌نظم‌ترین بخش‌های خانه است كه اغلب ما نسبت به اصول چیدمان آن بی‌توجه هستیم. در صورتی كه اگر نكات ریزی را درچیدمان كتابخانه منزل در نظر بگیریم می‌توانیم برای مدت طولانی‌تری آن را مرتب نگهداری كنیم.

برای آن‌كه كتابخانه مرتبی داشته باشیم باید اندازه آن را متناسب با حجم كتاب‌هایمان تهیه كنیم. از دیگر نكاتی كه باعث می‌شود چشم‌ها هنگام دیدن كتابخانه خسته نشود هماهنگی رنگ خود كتابخانه با وسایل منزل است.

اگر كتابخانه قفسه‌های مربع یا مستطیل مرتب و پشت سر هم داشته باشد........

نحوه چيدمان كتابخانه

 

براي خواندن ادامه مقاله ( نحوه چيدمان كتابخانه) به ادامه مطلب مراجعه نمائيد يا اينجا كليك كنيد


 

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

طریقه چیدن وسایل داخل کمد دیواری به خصوص در فضاهای محدود دارای اهمیت است. در ذیل روش‌های مختلفی را جهت استفاده بهینه معرفی می‌کنیم:


- با طبقه‌بندی کردن کمد دیواری‌های یک در، حداکثر استفاده را از فضا ببرید تا جای کافی برای قرار دادن تی‌شرت‌، شلوار لی و ژاکت‌های تا شده داشته باشید. همچنین با استفاده از جعبه و سبد کلیه وسایل ریز را سروسامان دهید.



- به کمک گیره‌های چسبی، از هر سانتی‌متر دیوار استفاده کنید. با این وسیله ارزان از له شدن وسایل سبک مانند کلاه جلوگیری می‌کنید و می‌توانید روسری و کمربندها را روی آن آویزان کنید.



- با پایان یافتن زمستان، آویزان بودن ژاکت و لباس‌های زمستانی جای زیادی از کمد شما را خواهند گرفت. آن‌ها را داخل جعبه مقوایی بزرگ بگذارید و در قفسه‌های بالایی قرار دهید. با تمیز کردن و برداشتن چکمه‌ها، جا را برای صندل و لباس‌های تابستانی باز کنید.

كمدديواري قابل جابجايي



- اگر پاسخ شما به سوال‌هایی مانند: آیا این لباس مناسب است؟ آیا آن را می‌پوشم؟ آیا ظاهر خوبی دارد؟ منفی است، بدون هیچ درنگی از دست آن‌ها که مطمئنا لباس‌های اضافی و بدون استفاده هستند، راحت شوید. 



- اگر تی شرت‌ها، ژاکت‌ها و لباس‌ها را خیلی فشرده داخل کمد قرار داده‌اید و در دسترسی به آن‌ها دچار مشکل هستید، با یک ابتکار فضای مناسبی برای آویختن شلوارها خواهید داشت. با استفاده از این میله‌های چوبی قابل چرخش، به راحتی امکان آویختن و دسترسی به 10 شلوار فراهم می‌شود.



- اگر در اتاق‌ها جای  کافی برای ساخت کمد دیواری ندارید، از هر فضای باریک ممکن برای قرار دادن وسایل استفاده کنید. در اینجا این کمد باریک در نزدیکی شومینه، جای مناسبی برای آویختن کیف‌ و کفش فراهم کرده است.



- لباس‌ها را طوری داخل دراور بچینید که به‌راحتی امکان برداشتن آن‌ها را داشته باشید. می‌توانید آن‌ها را با دیوایدر از هم تفکیک کنید.



- حتی کوچک‌ترین کمد دیواری را می‌توان طوری تقسیم بندی کرد که بتوان حداکثر استفاده را از آن برد. با گذاشتن وسایل ریز داخل جعبه‌ها از آن‌ها را در برابر گرد و غبار محافظت ‌کنید

كمدديواري متحرك

javahermarket

javahermarket

آیا دوست دارید چیدمان آشپزخانه خود را به شكل آشپزخانه هاي مد امسال(2013)تغییر دهید؟ از اینکه همه چیز در آشپزخانه برایتان تکراری شده است ناراحت هستید؟ اگر نمی دانید که برای ایجاد تغییر در مهم ترین بخش هر خانه، از کجا شروع و چه کار باید بکنید، خیلی ناراحت نباشید. ما  در اینجا 6 پیشنهاد جالب برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه را نام برده ایم. این تغییرات تا حدودی کم هزینه هستند. 

پیشنهاد یک : درب کابینت های خود را عوض کنید

اگر از رنگ و طرح کابینت های آشپزخانه خسته شده اید و فکر می کنید قدیمی شده اند، می توانید آنها را عوض کنید. البته از آنجا که عوض کردن کل کابینت ها هزینه زیادی دارد، بهتر است فقط درب های آنها را تغییر دهید. برای این منظور سعی کنید طرح های ساده و شیک انتخاب کنید؛ طرح هایی که قدیمی نمی شوند و همیشه به روز هستند.



پیشنهاد دو: کانترهای سنگی و محکم


اگر می خواهید کانتر آشپزخانه خود را تغییر دهید بهتر از کانترهای سنگ کوآرتز استفاده کنید. مد سال 2013 کوارتز است زیرا دوام و استحکام بالایی دارد. البته یکی از طراحان برجسته آمریکایی دلیل دیگری نیز برای استفاده از سنگ کوارتز دارد و آن طرح بندی بهتر آن نسبت به سنگ گرانیت است.

البته طراحی به نام مارک فیس اعتقاد دارد سنگ کوآرتز تنها گزینه مناسب برای کانتر آشپزخانه در سال 2013 نیست. بسیار از صاحبخانه ها از کانترهای بتونی استفاده می کنند که نمایی سنتی و زیبا دارد. در مورد کانترهای بتنی، شما حق انتخاب بیشتری دارید و می توانید آن را به هر رنگ و شکل  ممکنی دربیاورید.



پیشنهاد سه: کف چوبی

آیا دوست دارید فرش کف آشپزخانه را جمع و از پارکت های چوبی استفاده کنید؟ این ایده بسیار خوبی است. چوبی کردن کف آشپزخانه یکی از طرح های دکوراسیون سال 2013 به شمار می رود. با این کار نمای زیباتری به آشپزخانه خود می بخشید.

البته چوبی کردن کف از نظر نصب و نگهداری دردسرهایی نیز دارد. اما خوشبختانه، متریالی در بازار هستند که طرح چوب دارند و شما می توانید به جای خود چوب از آنها استفاده کنید. به طور مثال، می توانید از تخته های سه لایی چوبی که روکش چوب واقعی دارند استفاده کنید. یا از کاشی های چینی با طرح چوب استفاده کنید که دوام و مقاومت بهتری نیز در برابر آب دارند. 

 



پیشنهاد چهار: سینک زیبا

استفاده از سینک های بسیار شیک در تغییر چهره آشپزخانه نقش بسزایی دارد. اما مد سال 2013 چیست؟ Fies –طراح – می گوید، سینک هایی با کاسه های عمیق.

ارتفاع زیاد کاسه های سینک ظرفشویی هر چه بیشتر باشد، استفاده بهتری خواهد داشت زیرا می توان قابلمه و تابه را نیز به راحتی در آن شست. داشتن یک یا دو کاسه نیز به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد اما بیشتر مردم سعی می کنند از سینک های تک کاسه ای استفاده کنند.

پس از انتخاب طرح و شکل سینک، باید به جنس آن توجه کنید. با توجه به مد سال 2013 میلادی، استیل ضدزنگ به دلیل استحکام و دوام بیشتر، بهترین گزینه برای جنس سیک است. این نوع استیل ظاهر زیبایی نیز دارد و با هر دو دکور کلاسیک و مدرن جور در می آید.


پیشنهاد 5 – لوازم آشپزخانه

اگر به فکر تغییر وسایل آشپزخانه هستید، می توانید از اجاق گاز شروع کنید. استفاده از اجاق های رومیزی و لوازمی از جنس استیل، همچون چای ساز، جعبه های استیل برای نگهداری مواد غذایی، نمای زیبایی به آشپزخانه شما می بخشد. پیشنهاد می شود در دکوراسیون آشپزخانه از لوازمی که استفاده دو یا چندگانه دارند، همچون یخچال، مایکروفر و ... استفاده کنید زیرا جای کمتری اشغال می کنند و کار بیشتر انجام می دهند.



پیشنهاد 6 – ترکیب رنگ های کابینت


آیا رنگ قهوه ای تیره بسیار مطلوب و قرمز بسیار شاد است؟ آیا رنگ سفید پس از مدتی به رنگ خاکستری تغییر می کند؟ اگر نمی توانید تصمیم درستی در مورد رنگ کابینت های آشپزخانه بگیرید، بهتر است بدانید مد سال 2013 ترکیبی از چند رنگ مختلف است. دیگر لازم نیست فقط از یک رنگ استفاده کنید، با داشتن رنگ های مختلف برای کابینت ها، شادابی خاصی به فضا می بخشید. به طور مثال می توانید از ترکیب رنگ های کرم و خاکستری برای کابینت ها و قهوه ای تیره برای کانتر استفاده کنید.

javahermarket

javahermarket

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره سايت

به وب سايت دكوراسيون هزاره سوم خوش آمدید. با تشکر
فهرست موضوعي
فروشگاه سایت
امكانات سايت

بازدید امروز : 481
بازدید دیروز : 3
بازدید ماه : 1493
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

javahermarket

javahermarket

javahermarket