دکوراسیون هزاره سوم
اطلاعات روز دکوراسیون و خانه داری
صاحب امتياز
راهنماي دكور
اصول دكوراسيون
چیدمان دكوراسيون
رنگها و دكوراسيون
ايده ها و توصيه ها
معرفي لينك هاي مفيد
پيوندهاي سايت

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان

      دکوراسیون هزاره سوم

              و آدرس

mdf-hezarey3.loxblog.com

لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ؛ در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به ظرف 48 ساعت بعد از ثبت شدن ؛ در سایت ما قرار میگیرد. در صورت قرار نگرفتن لینک شما در سایت لطفا از طریق فرم تماس با ما مراتب را اطلاع دهید.





ساده ترين روش نصب باكس ها بر روي ديوار نصب آنها روي ميخ است. به اين صورت كه فاصله ي داخل باكس ها را اندازه بگيريد و نيم سانت از آن اندازه كم كنيد و ميخ ها را به همان فاصله اي كه اندازه گرفته ايد به ديوار بكوبيد.

مثلأ اگر فاصله دو طرف كار شما 40 سانتي متر باشد، برروي ديواري كه ميخواهيد باكسها را نصب كنيد 2 خط به فاصله ي 39 سانت و نيم علامت بزنيد و ميخ ها را به محل مورد نظر بكوبيد و باكس ها را روي آن بگذاريد و باكس ها را روي ميخ ها بگذاريد. توجه كنيد كه ضخامت و طول ميخ ها را بايد با توجه به طول و عرض باكس ها و وسايلي كه ميخواهيد روي آنها بگذاريد انتخاب شود.

به اين نكته هم بايد توجه داشته باشيد كه سطح كار شما بايد تراز باشد، براي اين منظور ميتوانيد بعد از اينكه محل مورد نظر را انتخاب كرديد از سقف يا از كف ديوار هم اندازه هاي يكساني را انتخاب كنيد و سپس علامت گذاري كنيد و يك چوب يا چيز صافي برداريد و روي خط ها بگذاريد و تراز را روي سطح صاف بگذاريد و كارتان را تراز كنيد و سپس ميخ ها را بكوبيد.

سعي كنيد براي اين كار از ميخ هاي فولادي استفاده كنيد.

اگر ديديد كه ميخ هايي كه زده ايد نماي باكس شما را زشت كرده است ميتوانيد از پارچه يا كاغذ هاي همرنگ باكس تان استفاده كنيد تا آن را بپوشانيد.

نكته مهم : اگر طول و عرض باكس و شلف شما زياد است به هيچ وجه از ميخ استفاده نكنيد؛ به جاي ميخ بايد از پيچ و رول پلاك هاي مخصوص استفاده كنيد. كه اين كار نياز به ابزار و تخصص دارد و بايد از متخصصين اين كار كمك بگيريد.

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

[ برچسب:, ] [ ] [ هادي باوقار ]

مشخصات : 

كتاب آموزش نجاري

نسخه : پي دي اف

صفحه : 451 صفحه

زبان : انگليسي

تصوير : دارد - ساده ؛ قابل فهم و يادگيري

سطح :آماتور تا نيمه حرفه اي

كارايي در ايران : 60%

امتياز : 70 ( از 100 )

 

قيمت : رايگان
 

 

توضيحات :

اين كتاب به نسخه انگليسي است ؛ ولي داراي تصويري بسيار ساده و قابل يادگيري مي باشد. اگر تازه كار هستيد و يا حرفه اي و به دنبال طرحها و يا يادگيري فن و فنون نجاري و مخصوصأ كار با چوب هستيد ميتوانيد اين نسخه را دانلود كنيد و از آن استفاده كنيد

دانلود در ادامه مطلب

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

چطور فروشگاه لباس را طراحی کنیم؟


افتتاح بوتیک مانند زدن هر مغازه دیگر کار آسانی نیست، اما با به کار بردن یک‌سری اصول اولیه، ارزش گذاشتن وقت و سرمایه را دارد.

اگر می‌خواهید فروشگاه لباس را طوری طراحی کنید تا مورد استقبال به خصوص خانم‌ها قرار بگیرد، مراحل زیر را دنبال کنید:

انواع ويترين مغازه

مرحله 1:

به دنبال جایی باشید که برایتان کارایی داشته باشد. چند ماه مانده به شروع کار، از جاهای مختلف دیدن کنید، هماهنگی‌های اولیه را انجام دهید تا بتوانید طبق برنامه به موقع فروشگاه را افتتاح کنید.

سعی کنید جایی که انتخاب می‌کنید حتی‌الامکان به محل اقامت شما نزدیک باشد.

میزان هزینه‌ای را که می‌خواهید صرف این کار کنید.....

ادامه متن را در اينجا بخوانيد يا به ادامه مطلب مراجعه كنيد.

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

رنگ در دكوراسيون جادو مي كند. اين عنصر سحرآميز ميتواند در خلق حال و هوا واحساس فضا و همچنين چگونه جلوه كردن يك فضا به مقدار زيادي تأثيرگذار و تعيين كننده باشد. رنگهاي روشن وملايم سبب ميشود فضا وسيع تر و روشن تر جلوه كند.

درحالي كه رنگهاي تيره فضا را كوچكتر و صميمي تر جلوه مي دهد. اگر آشپزخانه اي داريد كه سقف آن خيلي بلند است و به همين دليل احساس سردي و فقدان صميميت در فضا مي كنيد ، سقف را با رنگي تيره تر از رنگ ديوارها رنگ آميزي كنيد.بيشتر افراد محتاط عمل ميكنند و براي قسمت ها و عناصر ثابت دكوراسيون آشپزخانه از قبيل كابينت ها ، سطوح كار ، و كانترها و.... كه تعويض آنها دشوار و هزينه بر است رنگهاي خنثي را انتخاب مي كنند و رنگهاي تند و خاص را در حد چاشني بوسيله عناصر كوچك و قابل تعويض وارد دكوراسيون مي كنند ، اما عده اي به شيوه اي كاملأ جسورانه براي كابينت ها و ديگر عناصر كليدي آشپزخانه خود دست به انتخاب رنگهاي تند و خاص ميزنند.

در هر حال براي انتخاب رنگها و رنگ آميزي دكوراسيون يك فضاي كارشناسان و طراحان توصيه دارند كه خوب است براي رسيدن به نتيجه مطلوب آن را بكار بگيرند. بر اساس اين قانون نبايد بيش از سه رنگ در دكوراسيون يك فضا استفاده كنيم.

يكي از بهترين حالت ها براي استفاده از رنگ در دكوراسيون يك فضا از جمله آشپزخانه استفاده از تركيب 2 يا 3 رنگ به مقدارهاي نامساوي بهره گيري از تناژه هاي مختلف هر كدام از رنگهاست . حتمأ مقداري از يك رنگ خنثي را در تركيب رنگي خود  قرار دهيد ، زيرا در غير اين صورت چشم شما نميتواند تشخيص دهد كه نقطه تمركز كجاست!

يكي از رنگها را به عنوان رنگ برجسته و اصلي انتخاب كنيد. چنانچه مبتدي و بي تجربه هستيد بهتر از دكوراسيون تك رنگ استفاده كنيد. فراموش نكنيد حتي حرفه اي ترين افراد نيز قبل از استفاده قطعي از يك يا چند ابتدا نحوه جلوه آن را امتحان ميكند و نماي آن رنگ را در شرايط نورپردازي فضا مشاهده و پس از تأئيد آن را استفاده مي كنند.

شما نيز حتمأ فبل از انتخاب رنگ ها براي منزل و محل كارتان و رنگ آميزي مكان مورد نظرتان حتمأ با افراد آگاه در اين زمينه مشورت كنيد و اگر امكان دسترسي به اين افراد يا منابع آگاه نداريد، حتمأ رنگهاي انتخابي خود را دركنار هم و در نورپردازي مناسب امتحان كنيد و سپس شروع به رنگ آميزي كنيد. چون در غير اينصورت و در صورت اشتباه در انتخاب رنگها مجبوريد يك تركيب رنگ نامناسب را براي مدت طولاني يا دائم نحمل كنيد و يا اينكه هزينه اي دوباره براي عوض كردن رنگ آميزي منزل يا محل مورد نظرتان پرداخت كنيد.

javahermarket

javahermarket

شومینه وسیله ای گرمایشی برای خانه محسوب می شود اما امروزه بیشتر جنبه تزئینی یافته و از نظر طراحان فضای داخلی جزو عناصر زیبای دکوراتیوی تعریف می شود که به خانه نمایی گرافیکی می دهد. از آنجا که شومینه بیشتر در مرکز خانه تعبیه می شود هنگام ورود به خانه بسیار به چشم می آید.

http://mdf-hezarey3.rozup.ir/dj_new_fireplace.jpg

بنابراین سعی داریم با راهکارهایی ساده شما را با کاربردهای شومینه در هر چه زیباتر کردن فضای خانه آشنا کنیم:

۱- دیوار و تاقچه شومینه از قسمت های مهم و قابل تغییر در شومینه است که شما با کمی سلیقه و خلاقیت می توانید طرح و شکل مورد دلخواه خود را روی آن پیاده کنید. در این صورت فضای شما طرحی تازه به خود می گیرد.
۲- از آنجا که شومینه در کانون خانه قرار می گیرد بهتر است.....

براي مشاهده ادامه متن اينجا كليك كنيد يا به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب


 

1003/1146

 

 

 

 

قفسه آشپزانه

 

 


 

 

1003/1147

 

 

 

 

كشو فلزي كابينت

 

 


 

 

1003/1148

 

 

 

 

قفسه هاي استيل آشپزخانه

 

 


 

 

1003/1149

 

 

 

 

كشوهاي كاربردي استيل براي كابينت

 

 


 

 

1003/1150

 

 

 

 

نمونه كشو و قفسه آشپزخانه

 

 


 

 

1003/1151

 

 

 

 

قفسه هايي براي زيباشدن آشپزخانه

 

 


 

 

1003/1152

 

 

 

 

نمونه كشو براي كابينت

 

 


 

 

1003/1153

 

 

 

 

قفسه استيل كابينت براي بطري

 

 


 

 

1003/1154

 

 

 

 

لوازم و ابزار كاربردي آشپزخانه

 

 


 

 

1003/1155

 

 

 

 

طرح قفسه استيل براي كابينت

 

 


 

 

1003/1156

 

 

 

 

عكس لوازم كاربردي آشپزخانه

 

 


 

 

1003/1157

 

 

 

 

لوازمي براي زيباتر شدن آشپزخانه

 

 


 

 

1003/1158

 

 

 

 

ميز كاربردي براي آشپزخانه

 

 


 

 

1003/1159

 

 

 

 

قفسه كابينت براي خرد كردن وسايل

 

 


 

 

1003/1160

 

 

وسيله اي  براي خردكردن نان در آشپزخانه


1003/1161

كشوهاي جديد آشپزخانه


1003/1162

تخته كشويي براي خردكردن ميوه


1003/1163

سبدهاي كشويي براي كابينت


1003/1164

قفسه هايي براي زيبايي آشپزخانه

javahermarket

javahermarket

نصب استیکر یکی از کارهای نسبتاً تخصصی میباشد، اگر میخواهید استیکر را روی سطح صاف و سیقلی مثل شیشه ، استیل ، سرامیک ، دیوار رنگ روغن یا چیزهایی مانند این بچسبانید بهتر است از آب یا مخلوط  آب و ریکا برای این کار استفاده کنید .

ابتدا سطح خود را از گرد و خاک پاک کنید سپس سطح را با آب و ریکای مخلوط شده خیس نمایید و سپس استیکر را روی سطح آماده شده بچسبانید ، بعد از چسباندن استیکر ، با یک کاردک نرم ، آب و ریکای زیر آن را خالی نمایید و توجه داشته باشید آب یا آب و ریکا فقط برای این منظور استفاده میشود که از حبابهای احتمالی تولید شده زیر استیکر جلوگیری کند و در صورت تولید حباب به راحتی بتوان آنها را خارج نمود ، همچنین این امکان را به شما میدهد که بتوانید جای استیکر را تغییر دهید و تا حدی قابلیت جابجایی استیکر را داشته باشید.

http://mdf-hezarey3.rozup.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%8A%D9%83%D8%B1.jpg

بعد از خالی کردن آب زیر استیکر اجازه دهید تا استیکر و سطح مورد نظر خشک شود این کار ممکن است ۲ تا ۳ ساعت طول بکشد ولی بعد از آن استیکر در جای خود محکم خواهد شد ، برای جدا کردن استیکر از روی همین سطوح ؛ میتوانید از یک سشوار کمک بگیرید و با گرم کردن استیکر آنرا از روی سطح مورد نظر جدا کنید. نکته مهم اینکه اگر در زمستان و در فضای بیرون  استیکر را میچسبانید ؛ با این شیوه چسباندن مشکل خواهید داشت و حتماً بایستی استیکر را بدون آب بچسبانید.

 

javahermarket

javahermarket

استیکر یا  همان وینیل از جنس PVC بوده و یکی از متریالهای بسیار کاربردی در زمینه چاپ و تبلیغات فضای خارجی و فضای داخلی محسوب میشود ،استیکرها، برچسب‌هایی هستند که در سايزها و رنگها و طرحهاي متنوعي در بازار يافت مي شود و با کمترین هزینه می‌توان آن‌ها را با رنگ مبلمان، پرده، فرش یا حتی ....

 

براي مشاهده متن كامل ( استيكر چيست؟ ) به ادامه مطلب مراجعه فرمائيد يا اينجا كليك كنيد

 

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب

انتخاب رنگ دیوارها در منزل

تا حد امکان باید گچ بری ها را محو کرد . به همین منظور باید رنگ گچ بری دیوار را به رنگ سفید درآوریم تا مشخص نباشد . از کاغذ دیواری نباید در سبک مدرن استفاده شود ، برای تنوع می توانید به یکی از دیوارها اینه نصب کنید . رنگهای روشن مانند رنگ استخوانی در صورتیکه با یک تضاد ملایم رنگ در درب ها و یا یک رنگ ملیح در و ملایم در گچبری ها همراه باشد می تواند جلوی زیبایی به خانه بدهد.

 در مرحله اول، طبعا شما رنگی را انتخاب خواهید کرد که با آنچه در ذهن دارید مطابقت داشته باشد. مهم این است که...

http://mdf-hezarey3.rozup.ir/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8_%D8%B1%D9%86%DA%AF_%D8%AF%D9%8A%D9%88%D8%A7%D8%B1.jpg

بقيه متن در ادامه مطلب

javahermarket

javahermarket


ادامه مطلب
[ برچسب:, ] [ ] [ هادي باوقار ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره سايت

به وب سايت دكوراسيون هزاره سوم خوش آمدید. با تشکر
فهرست موضوعي
فروشگاه سایت
امكانات سايت

بازدید امروز : 161
بازدید دیروز : 0
بازدید ماه : 1458
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما

javahermarket

javahermarket

javahermarket